Thanks Stalkers!

Friday, May 20, 2011

Ada masalah? (:

Sejak aku pakai gambar VANESSA HUDGENS ade pulakkkkkkkkkkkk orang yang add aku. Nak wall aku pun takde. Nampak sangat memilih rupe kan? Hahahaha. Aku pelik lah zaman skarang ni -muke tak hensem tapi nk perempuan cantik-Muke tak lawa nk lelaki handsome- so eeuwwww kan? Tak sedo diri hikhik. Aku tahu aku tak cantik,tu yang aku ^delete gambar-gambar dekat Facebook aku. Jangaaaaaaaaan tanye kenape aku delete gambar-gambar dekat Facebook aku ye. Soalan anda tak akan terjawabbbbb shehhh.

Kau taknak wall dengan aku? Huwaaaaaaaaaaaa *sedihnye *ada aku kisah? Pergi mampuihh. Tak lame lagi aku nak private seluruh Facebook aku tuttttttttttt *yeye gebanggg je waaa ni. Kalau ade yang tanye pasal kenape aku single. Aku takpaya nk ckp panjang lebar ko bace je dekat blog aku.*Dekat --belog-- aku terang-terang aku dah tulis.

''Eh you pakai dp sape tu''? I pakai dp Vanessa Hudgens :) =Ohh HAHA Okay you dh mkn?-------------------------Pehhhhh ayat kau cikk kiahhh oi sangattt mencabar yek? Aku suke kau sangat! Muke Vanessa Lagi sejuta kali ganda lawo daripade ko. So takpayah nak jakun sangat kay fhanks.

No comments:

Post a Comment