Thanks Stalkers!

Saturday, May 21, 2011

Thank you :)

Hiii blogger
Hari jadi aku esok 23May2011. Aku macam tak percaya haha. Tadi aku pergi restoren makan-makan dengan family aku then suddenly daddy aku cakap balik Malaysia baru dia belikan camera untuk aku. Dia kata camera canon yang paling latest huahuahua. *I was like Ohmyhoddyyy mcm mimpi pulakk hihihi. Da lah aku mengidam camera dari tahun lepas.Tahun ni baru aku dapat kesiyaaan nye waaa bahaha.Takpe-takpe janji kau dapat kan Nina kaaaaaaaan? Bersyukur kepada Allah :)

Haaaa lupe pulak nak -cakap- Orang pertama yang wish aku isalah (Syareel) Huaaa aku betul-betul tidak menyangka. Sumpah dia orang pertama yang wish aku. Selalunya atuk aku yang wish aku dulu haihhh rindu pulak dekat atuk dan nenek aku.Takpe-takpe nanti aku balik malaysia aku peluk-peluk diaorang /ketat/ketat. Btw thank you Syareel for the wish *Im happy :)

Kays nak cakap ni hehehe tadi parents aku cakap esok birthday aku celeb dekat Restoren EGON di -Norway- hmmmm kan best kalau aku ade dekat Malaysia isnin ni. Boleh aku ajak kekawan aku sekali Nik,Thira,Wwa hehe.Rindu diaorang. Okaylah time too sleep. Mata waa da layu roh aku dh tak sabar nak pergi jejalan babaiii (:

No comments:

Post a Comment