Thanks Stalkers!

Friday, May 20, 2011

Im just stress.

   Hii blogger


                        Aku taktahu kenape sejak aku duduk Norway ni badan aku sakit sakit. Sakit tulang belakang,sakit tangan kanan,sakit leher,sakit perut. Aku nak sangat balik Malaysia supaye aku cepat baik dari semua penyakit2 aku. Then semalam aku tak boleh tidur nyenyak. Asyik tersadar je. Pukul 3 tersadar pukul 6pagi pun aku tersadar. Mcm hati aku tak tenteram. Aku taktahuu lah aku fikir ape. Haihhh Nina Nina. Doctor kan dah cakap dngn kau jngn stress sangat nanti penyakit kau kambuh. Entahlah, i just dnt knw what wrong with me. Maybe aku ade sakit mental kot hahaha. Haiyaya, kesiayan nye kauu Nina *mmg kesiyan pun. Aku mmg betul betul tak faham tadi tenga aku free duduk2 tengok tv tak nak pulak mummy aku suruh buat kerje rumah. Ni aku tenga online baru nak suruh aku buat kerje rumah. Aku betul betul tak fham lah. Dunie ni kiamat ke hah kalau aku happy? Tak boleh ke aku nk tenang kan diri skejap? Kiamat ke haa dunie kalau aku tenang kalau aku happy? Mcm haremm jadah! Harini aku rase mcm takde life siot. Nk matiiiiiiiii boleh? *mulut taakde insurans haha. Kbye

No comments:

Post a Comment