Thanks Stalkers!

Saturday, May 21, 2011

Tryng to forget -.-

Kenapelah aku /susah/ sangat nak delete gambar ni? Kenape berat sangat hati aku nak delete gambar ini? Banyak dooooo kenangan berkaitan dengan gambar ni. Kenapelah aku add die kan kenapelah aku boleh kenal dengan die. Kalau aku tak ------ takkan jadi sampai mcm ni. Dia dah tak bertegur dengan aku. Haiiiyaa menyesal yang tak sudah. I'm glad kalau kita sampai sekarang masih kawan tau.But Tuhan dah jadi aku dengan die macam ni. Aku TER-paksa lah terima.

Aku asyik tengok profile dia je. Nasib baik takde perempuan cantik yang wall dengan die kalau tidak aku madah keje 'jeles je memanjang hahaha.Die tak tahu tu kalau aku asyik stalker je profile die. Hoho mane tak bengang kalau die tahu cik mahh oi. Kenape boleh sampai jadi macam niiiiiiii. Boleh tak mase berulang kembaliii?

Yang,selalu terbayang di fikiran aku kan ialah ''die datang City Square'' semata-mata nak jumpe aku and i keep telling my friend selepas die jumpe aku die ade lagi tak dekat bandar and my frien said -NO- I was like woahh. Kayyyyyy stop it Nina life must go on. You gave me false hope and i said thanks but you didnt knw. And i wish you always miss me.

No comments:

Post a Comment