Thanks Stalkers!

Monday, May 23, 2011

:'(

Semalam i tengok gambar -KITA- dalam handphone i. Masetu kita dekat level 7 dengan Nik sekali. Nik tolong amik kan gambar hihi thanks Nik sayang. Ade jugak gmbr aku dengan haziq yg aku snap sendiri hihihi. Jatuh air mata aku sampai ke pipi omegott aku mimpi basah ke? Hahaha. Semalam tetibe teringat dekat Haziq. Mintak maaf dekat die sebab aku tak boleh jalani relation lagi dengan die.

Sekarang aku tengah IM dengan Haziq. Die seakan-akan tidak puas hati dengan keputusan aku. Ini keputusan aku. Aku kalau membuat keputusan pikir banyak kali. And ini lah keputusan aku. Aku tak sanggup tengok die tersikasa kerna aku dh takde hati dekat dia. Haziq just take care of yourself kay jangan sedih-sedih i nampak you sedih. Just happy teruskan hidup.

Lepasni,i dh tak boleh nak bobok kan you sebelum tidur,nak buat super saver malam-malam. Nak cerita story-mory i yang bosan tu. Nak dengar you ketawa. Hihihi happy masetu kan. Tapi tu cuma masa lalu Nina. Kalau Haziq boleh lupekan semua ni. Aku pun boleh. LOL

#You are my friend= go go mann!

No comments:

Post a Comment