Thanks Stalkers!

Monday, December 27, 2010

Heyy Bitchyyy


Heyyyy PEREMPUAN kau ni takde perasaan ke? Kau dah ade boyfriend tapii kau boleh pulak panggil sayang2 dngn orang lain. Kau tak kesiyan ke dngn Boyfriend kau huh? Die punyelah mati-matian doe sayangkan kau. Kalau aku jadi kan aku jage hati dan perasaan die laa seyy. Beruntung doe kau dpt lelaki ncn die. Die setia gila babi dekat kau walaupun kau duduk jauh.  Tapi die tak pernah nk menggatal dngn perempuan lain sebab die sayangkan kau STUPID.

Die kawan baik aku. Please la doe jngn buat die sedih. Cukup lah doe. Cukup hari2 buat die sedih dengan perangai kau yg mcm childish.Aku kadang2 kesiyan tengok die kau mmg lah tak kesiyan sebab kau takde hati ! Aku rase kau lebih baik tinggalkan die lah kalau just couple nak sakitkan hati die. Buat die sedih semua. And aku tak suke tengok member aku sedih.

Okayy bitchyyy kau lawa. Aku tak selawa mcm kau but PLEASE laa stop buat kawan aku sedih je pasal perangai kau. Kalau die boleh faham kau asal kau tak boleh nk faham die walaupun sikittt je? Perempuan jenis ape kau ni? Ubah lah perangai kau okayy buat lah kawan aku bahagia. Pleasee

No comments:

Post a Comment